Materijali za nastavu
Zanimljivi zadatci s listama
B. 3. 2 rješava problem primjenjujući složene tipove podataka definirane zadanim programskim jezikom.3. 2 rješava problem primjenjujući složene tipove podataka definirane zadanim programskim jezikom.
1. Ana i njezina prijateljica žele planirati putovanje na kojem će posjetiti nekoliko gradova. Trebaju kreirati listu gradova koje želi posjetiti.
cities = ['London', 'Rim', 'Pariz', 'Beč', 'Amsterdam']
a) Iz te…
4.4.2023.
Nasljeđivanje klasa - utrka auta objektno programiranje
26.5.2022.
Utrka auta
Modul turtle se može primijeniti i u proceduralnom i objektno usmjerenom načinu programiranja.
Prilikom pozivanja prve funkcije modula turtle otvara se novi grafički prozor, s ishodištem u središtu tog prozora. Taj prozor je objekt klase Screen.
Objekti klase Turtle imaju unaprijed definiran izgled: strelica je okrenuta u desno, crne boje, ostavlja trag kod pomicanja i…
24.5.2022.
Dan sigurnijeg interneta
Zadaci su vezani i uz naše eTwinning projekte:
|
15.5.2022.
Igrice vezane uz brojevne sustave
https://www.crazygames.com/game/binary-game https://studio.code.org/projects/applab/iukLbcDnzqgoxuu810unLw https://games.penjee.com/binary-bonanza/
Smiljana Perić, prof. savjetnik…
13.6.2021.
Brojevni sustavi - pretvorbe u dekadski brojevni sustav
A.1.4 Učenik analizira ulogu binarnoga i heksadekadskoga brojevnog sustava u prezentaciji digitalnoga prikaza različitih tipova podataka.
Brojevni sustavi (način zapisivanja brojeva i njihovo tumačenje):
- nepozicijski (rimski) – značenje pojedine znamenke ne ovisi o njezinu položaju u zapisanom broju
- pozicijski (binarni,...,dekadski..) – položaj znamenke…
13.6.2021.
Sažimanje mapa i datoteka
A.1.3 Učenik analizira i primjenjuje sažimanje datoteka.
Zadatak: U Word dokumentu Prvi_dokument kreiraj tablicu kao što je prikazano: |
Zadatak: U tablicu upiši tražene podatke o spremljenim datotekama. |
Zadatak: Dokument spremi pod istim nazivom Prvi_dokument u istu mapu PODATCI. |
Rješenje prethodna tri zadatka: |
Zadatak: U Word… |
13.6.2021.
Formati datoteka
A.1.2 Učenik primjenjuje principe hijerarhijske organizacije mapa u računalnim memorijama te razlikuje formate datoteka.
Zadatak: Otvori Paint (Bojanje), nacrtaj sliku u boji, potpiši se te sliku spremi u bmp formatu (24-Bitmap) pod nazivom crtez.bmp u mapu SLIKE.
|
Zadatak: Isti crtež spremi u .jpg formatu pod… |
13.6.2021.
Rad s mapama i datotekama
Ishod: A.1.2 Učenik primjenjuje principe hijerarhijske organizacije mapa u računalnim memorijama te razlikuje formate datoteka.
Klikni mišem za pregled cijele lekcije :).
1. U mapi Dokumenti napravi mapu s imenom tvog razreda (1a, 1b, 1c, 1d, 1e ili 1f).
2. U razrednoj mapi napravi…