Implementacija metoda interkulturalnog podučavanja u nastavi etike, svibanj 2024.


21.5.2024.

Na nastavi etike u trećim razredima implementirana je kooperativna metoda učenja "Zone of Relevance". Osim što potiče suradničko učenja ova metoda pomaže učenicima u razumijevanju i primjeni znanja. Tema nastavnog sata bila je "Etički kodeks u profesijama". Nakon "malog" istraživačkog rada uslijedio je prikaz rezultata koji je u sebi uključivao određivanje prioritetnih informacija. Učenici su trebali u četiri kruga /zone postaviti informacije do kojih su došli. Vanjski krug u sebi je sadržavao najmanje bitna područja, a prijelaz prema središtu stupnjevao je bitnije spoznaje. U samom središtu nalazile su se najrelevantnije informacije. Pozitivna razredna klima tijekom primjene ove metode upućivala je na njezino odlično prihvaćanje kod učenika. Provedena evaluacija nastavnog sata potvrdila nam je da učenici pozitivno ocjenjuju elemente interkulturalnog pristupa u nastavi, poput:  suradničkog učenje, uvažavanja tuđeg mišljenja, kreativnog pristupa u rješavanju etičkih problema, analizu bitnih spoznaja, jačanje samopouzdanja i razvijanje komunikacijskih vještina. Implementacija ove, ali i ostalih metoda interkulturalnog podučavanja nastavit će se do kraja ove nastavne godine, ali i u idućima.

21.5.2024.

Dnevne obavijesti


Križanićeva 4, 10000 Zagreb, Hrvatska

01/46-11-834